Toimintasuunnitelma

Toimintasuunnitelma 1.1.-31.12.2023

Sey Raahe kuuluu SEY Suomen Eläinsuojelu ry:hyn ja on rekisteröity nimellä SEY Raahe ry virallisesti 14.3.2012. Yhdistys toimii Raahen, Pyhäjoen ja Siikajoen kuntien alueella. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää eläinsuojelua ja suojella eläimiä parhaalla mahdollisella tavalla kärsimykseltä, kivulta ja tuskalta ja edistää eläinten hyvinvointia ja kohtelua.

Yhdistyksen kokoukset ja jäsenistö

• Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään vuosittain hallituksen määräämänä päivänä tammi-toukokuussa. Muut kokoukset pidetään, kun tarve vaatii.
  • Pyritään hankkimaan lisää jäseniä viestinnän ja markkinoinnin avulla.

Toiminta

• Järjestetään tapahtumia ja tilaisuuksia, mikäli koronatilanne ja kokoontumisrajoitukset sen sallivat.
  • Tehdään yhteistyötä muiden alueen eläinharrastajayhdistysten kanssa.
  • Järjestetään yhteistyössä Raahen Pieneläinklinikan kanssa leikkaustempaus kissoille.
  • Jatketaan yhteistyötä viranomaisten kanssa sekä muiden lähikuntien eläinsuojeluyhdistysten kanssa.
  • Osallistutaan SEY Suomen Eläinsuojelun Eläinten viikkoon sekä tuodaan esille SEY:n ajankohtaisia teemoja.
  • Jaetaan tietoa erilaisista eläinsuojelullisista aiheista ja jatkamme valistustyötä.
  • Osallistutaan mahdollisuuksien mukaan SEY Suomen Eläinsuojelun liittovaltuustokokouksiin ja liittokokoukseen.
  • Tuetaan eläinsuojeluneuvojan työtä.
  • Autetaan ja toimitaan löytöeläinkotitoiminnan hyväksi, mikäli löytöeläinkotitoiminta on eläinsuojelullisten näkökulmien sekä SEY Suomen Eläinsuojelun periaatteiden mukaista.
  • Ylläpidetään kirpputoripöytää varojen kerryttämiseksi.
  • Osallistutaan messuille yms. tapahtumiin mahdollisuuksien ja resurssien mukaan.
  • Joulun alla järjestetään Eläinten Joulurauhan julistus tapahtuma.

Talous

Talous pidetään kunnossa tarkalla taloudenpidolla. Mahdolliset hankinnat ja hankkeet harkitaan tarkkaan, jotta talous pysyy tasapainossa. Anotaan SEY Suomen Eläinsuojelulta avustuksia eri toimintoihin.

Viestintä

• Kampanjoiden ja tempausten järjestäminen keskitetään Facebookiin, Instragramiin ja nettisivulle, mikäli fyysisten tapahtumien järjestäminen ei ole mahdollista koronasta johtuen.
  • Pyritään olemaan esillä tiedotusvälineissä ja sosiaalisessa mediassa.
  • Pidetään yhdistyksen sivustot internetissä ajan tasalla.
  • Jatketaan paikallislehdessä ilmoittelua mahdollisten tapahtumien tiedottamisessa.
  • Hyödynnetään sisäisessä viestinnässä erilaisia sähköisiä välineitä. Järjestetään kokoukset tarvittaessa verkon välityksellä.
  • Laaditaan tarvittaessa sähköisiä jäsentiedotteita.

Raahessa

SEY Raahen hallitus