
K-Citymarketit ja Prismat lähtivät mukaan En jätä koiraa kuumaan autoon! -kampanjaan
15.7.2015
SEYn En jätä koiraa kuumaan autoon! -tarrakampanja jatkuu jo viidettä kesää. Kampanja on ollut menestys, sillä tarrat ovat menneet kuin kuumille kiville ja aihe on ollut tänäkin kesänä median suosikki nimenomaan ennaltaehkäisyn näkökulmasta. Kampanjan ansiosta yhä useampi tietää, ettei eläintä saa jättää autoon lämpimällä säällä.
K-Citymarketit ja Prismat lähtivät tänä vuonna mukaan kampanjaan. SEY toimitti jokaiseen K-Citymarketiin ja Prismaan kaksi kappaletta En jätä koiraa kuumaan autoon! -ikkunatarroja. Myymälät saavat halutessaan laittaa tarrat sisäänkäyntien ovenpieliin muistuttamaan asiakkaitaan siitä, ettei koiraa tai muutakaan eläintä pidä jättää helteellä autoon kauppareissun ajaksi.
– Asian huomiointi ja asiakkaiden muistuttaminen on osa vastuullista toimintaamme. Ajankohdallisesti tarrojen saapuminen kauppoihin osui juuri siihen hetkeen, kun tuli muutamia helteisiä päiviä ja asia nousi muutoinkin mediassa esille, sanoo K-Citymarketin markkinointijohtaja Antti Lempiäinen.
Monessa automarketissa on eläinten onneksi vain pysäköintihalli, johon aurinko ei paista suoraan. Näin on myös Viikin Prismassa. Siitä huolimatta myymälässä on otettu tarrat käyttöön.
– Lemmikki on yhtä tärkeä kuin kuka tahansa ystävä. Jos kohtelemme itseämme ja ystäviämme hyvin, tulee meidän kohdella myös itse hankkimiamme lemmikkejä hyvin. Olemme mielellämme auttamassa hyvän asian viemistä eteenpäin, sanoo prismajohtaja Merja Piispanen Viikin Prismasta.
Myös yksittäiset kauppiaat ovat tilanneet tarroja SEYltä. Kiitos teille kaikille, jotka olette muistuttaneet asiakkaitanne eläimen kuumaan autoon jättämisen vaaroista ja jopa toivottaneet eläimet tervetulleiksi liikkeisiinne.
En jätä koiraa kuumaan autoon! -tarroja voi tilata osoitteesta sey@sey.fi.